Област Видин
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕКУЩИ КОНКУРСИ
ИЗВЛЕЧЕНИЕ ОТ ПРОТОКОЛ
относно системата за определяне на резултатите от конкурса
от проведена работна среща на комисията, определена със Заповед №РД-2901-9 от 29.01.2025г. на Областния управител на област Видин за провеждане на конкурс за длъжността „Главен експерт“ в дирекция АКРРДС,
обявен със Заповед №РД-36-6 от 20.01.2025г.
Днес, 11.02.2025г. в 14:00 часа в стая 112 на Областна администрация Видин се проведе работна среща на комисията, определена със Заповед №РД-2901-9 от 29.01.2025г. на Областния управител на област Видин, в състав:
Председател:
Десислава Обретенова – директор дирекция АКРРДС.
Членове:
1. Мария Цветанова – главен експерт и и.ф ЧР , дирекция АПОФУС;
2. Татяна Иванова – главен юрисконсулт, дирекция АПОФУС.
По време на работната среща комисията обсъди предстоящата си работа във връзка с провеждането на конкурса за длъжността „Главен експерт“, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин и взе единодушно следните решения:
………….
Решение №2
взето на основание чл.34, ал.6 от НПКПМДСл.:
• Времето за решаване на теста ще бъде 60 минути.
Решение №3
взето на основание чл.36, ал.2 и ал.4 от НПКПМДСл.:
• Ще се разработят три варианта на изпитния тест, като всеки тест ще съдържа 30 въпроса от затворен тип с един възможен верен отговор.
• Всеки верен отговор носи по 1т., всеки неверен отговор носи 0т., неотговорен или сгрешен въпрос също носи 0т.
• Отбелязването на верния отговор е чрез ограждане на съответната буква a/, б/, или в/.
• При отбелязване на повече от един отговор чрез ограждане – отговора на въпроса не се зачита и носи 0т.;
• Максималният брой точки от теста е 30т.;
• След обявяването на началото на провеждането на конкурса, кандидатът изтегля чрез жребий един от вариантите на теста и го обявява.
Решение №4
взето на основание чл.37, ал.2 от НПКПМДСл.:
• За издържал теста се счита участник, който е събрал минимум 21 точки, т.е. 70% от максималния възможен брой точки.
• …………….
Решение №5
взето на основание чл.42, ал.1 от НПКПМДСл.:
• На интервюто кандидатът ще се оценява по седем критерия – за всяка една от седемте компетентности: „Аналитична компетентност“, „Ориентация към резултати“, „Работа в екип“, „Комуникативна компетентност“, „Фокус към клиента (вътрешен/външен)“, „Професионална компетентност“ и „Дигитална компетентност“. За преценка на всяка една от компетентностите ще се задават по два въпроса, общо за всички компетентности – 14 въпроса.
• Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 5 към чл.42, ал.4 от НПКПМДСл.
• Оценяван ще бъде всеки критерии.
• Резултата от интервюто (Ри) се получава, като сумата от получените оценки по всеки един от критериите се раздели на 7 /броя критерии/.
• Кандидатът се счита за издържал интервюто, ако е получили резултат минимум 4 /четири/.
Решение №6
взето на основание чл.34, ал.5 и ал.7 от НПКПМДСл:
Комисията определи коефициенти на тежест за теста и интервюто, както следва:
• Коефициент на тежест на теста - 3
• Коефициент на тежест на интервюто – 4
• ………………
Решение №7
взето на основание чл.43, ал.1 от НПКПМДСл.:
Окончателния резултат (Ро) се получава, като сума от Резултата от теста (Рт), умножен по коефициента му на тежест 3 и Резултата от интервюто (Ри), умножен по коефициента му на тежест 4, а именно:
Ро=Рт*3+Ри*4
Подписи на членовете на конкурсната комисия:
Председател: ………/П/………….
Членове
1. ………/П/…..…….
2. ………/П/…..…….
* публикувано на 14.02.2025 г.; 10:32 часа
У В Е Д О М Л Е Н И Е
На основание чл.21, ал.8 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл.) и във връзка с обявения конкурс за длъжността „Главен експерт”, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин със Заповед №РД-36-6 от 20.01.2025г. на Областен управител на област Видин, Допуснатият кандидат трябва да се яви на 28.02.2025г. от 10:00 часа в Заседателна зала №1 на Областна администрация Видин за провеждане на тест. В случай, че кандидатът издържи успешно теста, в същия ден от 14:30 часа ще се проведе интервюто.
Допуснатият кандидат е необходимо да представи документ за самоличност преди провеждане на теста.
При постигане резултат над минималния на теста, кандидатът ще бъдат уведомен писмено.
Нормативна уредба, върху която ще се проведе теста:
1. Закон за държавния служител;
2. Закон за администрацията;
3. Закон за административните нарушения и наказания;
4. Административнопроцесуален кодекс;
5. Граждански процесуален кодекс;
6. Закон за местното самоуправление и местната администрация;
7. Закон за отговорността на държавата и общините за вреди;
8. Закон за собствеността;
9. Закон за защита на личните данни;
10. Закон за държавната собственост;
11. Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост;
12. Закон за обществените поръчки;
13. Наредба за административното обслужване;
14. Устройствен правилник на областните администрации;
15. Закон за собствеността и ползването на земеделските земи;
16. Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи;
17. Закон за устройство на територията.
Председател на конкурсната комисия: ……………П……..………..
/ Десислава Обретенова /
* публикувано на 12.02.2025 г.; 10:16 часа
Обявеният конкурс със Заповед РД-36-5/20.01.2025 г. за длъжността "Старши експерт" в дирекция
"Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост" е
прекратен със Заповед № РД-36-8/11.02.2025 г. на областния управител на област Видин, поради обстоятелството, че няма допуснати кандидати.
* публикувано на 11.02.2025 г.; 17:18 часа
ИЗВЛЕЧЕНИЕ ОТ ПРОТОКОЛ
относно системата за определяне на резултатите от конкурса
от проведена работна среща на комисията, определена със Заповед №РД-2901-2 от 15.01.2025г. на Областния управител на област Видин за провеждане на конкурс за длъжността „Старши експерт“ в дирекция АКРРДС,
обявен със Заповед №РД-36-4 от 13.01.2025г.
Днес, 04.02.2025г. в 13:00 часа в стая 112 на Областна администрация Видин се проведе работна среща на комисията, определена със Заповед №РД-2901-2 от 15.01.2025г. на Областния управител на област Видин, в състав:
………….
Председател:
Десислава Обретенова – директор дирекция АКРРДС.
Членове:
1. Мария Цветанова – главен експерт и и.ф ЧР, дирекция АПОФУС;
2. Татяна Иванова – главен юрисконсулт, дирекция АПОФУС.
По време на работната среща комисията обсъди предстоящата си работа във връзка с провеждането на конкурса за длъжността „Старши експерт“, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин и взе единодушно следните решения:
………….
Решение №2
взето на основание чл.34, ал.6 от НПКПМДСл.:
• Времето за решаване на теста ще бъде 60 минути.
Решение №3
взето на основание чл.36, ал.2 и ал.4 от НПКПМДСл.:
• Ще се разработят три варианта на изпитния тест, като всеки тест ще съдържа 30 въпроса от затворен тип с един възможен верен отговор.
• Всеки верен отговор носи по 1т., всеки неверен отговор носи 0т., неотговорен или сгрешен въпрос също носи 0т.
• Отбелязването на верния отговор е чрез ограждане на съответната буква a/, б/, или в/.
• При отбелязване на повече от един отговор чрез ограждане – отговора на въпроса не се зачита и носи 0т.;
• Максималният брой точки от теста е 30т.;
• След обявяването на началото на провеждането на конкурса, кандидатът изтегля чрез жребий един от вариантите на теста и го обявява.
Решение №4
взето на основание чл.37, ал.2 от НПКПМДСл.:
• За издържал теста се счита участник, който е събрал минимум 21 точки, т.е. 70% от максималния възможен брой точки.
• …………….
Решение №5
взето на основание чл.42, ал.1 от НПКПМДСл.:
• На интервюто кандидатът ще се оценяват по седем критерия – за всяка една от седемте компетентности: „Аналитична компетентност“, „Ориентация към резултати“, „Работа в екип“, „Комуникативна компетентност“, „Фокус към клиента (вътрешен/външен)“, „Професионална компетентност“ и „Дигитална компетентност“. За преценка на всяка една от компетентностите ще се задават по два въпроса, общо за всички компетентности – 14 въпроса.
• Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 5 към чл.42, ал.4 от НПКПМДСл.
• Оценяван ще бъде всеки критерии.
• Резултата от интервюто (Ри) се получава, като сумата от получените оценки по всеки един от критериите се раздели на 7 /броя критерии/.
• Кандидатът се счита за издържал интервюто, ако е получили резултат минимум 4 /четири/.
Решение №6
взето на основание чл.34, ал.5 и ал.7 от НПКПМДСл:
Комисията определи коефициенти на тежест за теста и интервюто, както следва:
• Коефициент на тежест на теста - 3
• Коефициент на тежест на интервюто – 4
• ………………
Решение №7
взето на основание чл.43, ал.1 от НПКПМДСл.:
Окончателния резултат (Ро) се получава, като сума от Резултата от теста (Рт), умножен по коефициента му на тежест 3 и Резултата от интервюто (Ри), умножен по коефициента му на тежест 4, а именно:
Ро=Рт*3+Ри*4
Подписи на членовете на конкурсната комисия:
Председател: ………/П/………….
Членове
1. ………/П/…..…….
2. ………/П/…..…….
* публикувано на 11.02.2025 г.; 10:24 часа
УВЕДОМЛЕНИЕ
Обявеният конкурс със Заповед РД-36-3/13.01.2025 г. за длъжността "Главен експерт" в дирекция
"Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост" е
прекратен със Заповед № РД-36-7/07.02.2025 г. на областния управител на област Видин, поради обстоятелството, че няма допуснати кандидати.
* публикувано на 07.02.2025 г.; 13:54 часа
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса
за длъжността „Старши експерт”, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, обявен със Заповед №РД-36-5 от 20.01.2025г.
на Областен управител на Област Видин.
І. Допуснати до конкурса кандидати:
Няма допуснати кандидати.
ІІ. Недопуснати до конкурса кандидати:
М. М. М., заявление вх.№2803-498/29.01.2025г.
Мотиви за недопускане:
Съгласно чл. 20, ал.2, т.1 предложение последно от НПКПМДСл не се допускат лица до участие в конкурса, които не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
От предоставените документи не е доказан необходимия професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв.
На основание предложение второ от чл.10в, ал.1 от ЗДСл, до участие не се допускат лица, които не са представили необходимите документи и не отговарят на минималните и специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
гр. Видин
Председател на конкурсната комисия: …………П……..
/ Десислава Обретенова /
* публикувано на 07.02.2025 г.; 09:34 часа
У В Е Д О М Л Е Н И Е
На основание чл.21, ал.8 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл.) и във връзка с обявения конкурс за длъжността „Старши експерт”, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин със Заповед №РД-36-4 от 13.01.2025г. на Областен управител на област Видин, Допуснатият кандидат трябва да се яви на 21.02.2025г. от 10:00 часа в Заседателна зала №1 на Областна администрация Видин за провеждане на тест. В случай, че кандидатът издържи успешно теста, в същия ден от 14:30 часа ще се проведе интервюто.
Допуснатият кандидат е необходимо да представи документ за самоличност преди провеждане на теста.
При постигане резултат над минималния на теста, кандидатът ще бъдат уведомен писмено.
Нормативна уредба, върху която ще се проведе теста:
1. Закон за държавния служител;
2. Закон за администрацията;
3. Закон за административните нарушения и наказания;
4. Закон за местното самоуправление и местната администрация;
5. Закон за отговорността на държавата и общините за вреди;
6. Закон за собствеността;
7. Закон за защита на личните данни;
8. Закон за държавната собственост;
9. Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост;
10. Закон за обществените поръчки;
11. Наредба за административното обслужване;
12. Устройствен правилник на областните администрации;
13. Закон за собствеността и ползването на земеделските земи;
14. Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи;
15. Закон за устройство на територията.
гр. Видин
Председател на конкурсната комисия: ………П……..………..
/ Десислава Обретенова /
* публикувано на 07.02.2025 г.; 09:30 часа
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса
за длъжността „Главен експерт”, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, обявен със Заповед №РД-36-6 от 20.01.2025г.
на Областен управител на Област Видин.
І. Допуснати до конкурса кандидати:
Е. А. Е., заявление вх.№2803-549/31.01.2025г.
ІІ. Недопуснати до конкурса кандидати:
Няма нeдопуснати кандидати.
гр. Видин
Председател на конкурсната комисия: ……………П……………..
/ Десислава Обретенова /
* публикувано на 07.02.2025 г.; 09:27 часа
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса
за длъжността „Старши експерт”, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, обявен със Заповед №РД-36-4 от 13.01.2025г.
на Областен управител на Област Видин.
І. Допуснати до конкурса кандидати:
1. М. М. М., заявление вх.№2803-372/22.01.2025г.
ІІ. Недопуснати до конкурса кандидати:
Няма недопуснати кандидати.
Председател на конкурсната комисия: …………П………..
/Десислава Обретенова/
* публикувано на 31.01.2025 г.; 09:58 часа
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса
за длъжността „Главен експерт”, дирекция „АКРРДС“ в Областна администрация Видин, обявен със Заповед №РД-36-3 от 13.01.2025г.
на Областен управител на Област Видин.
І. Допуснати до конкурса кандидати:
Няма допуснати кандидати.
ІІ. Недопуснати до конкурса кандидати:
1. Д. А. М., заявление вх.№2803-305/20.01.2025г.
Мотиви за недопускане:
Подаденото заявление за участие в конкурс, съгласно приложение №3 от НПКПМДСл не е подписано от кандидата, съгласно чл.17, ал.2 от НПКПМДСл.
Съгласно чл. 20, ал.2 от НПКПМДСл, до участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не съдържат посочената в наредбата и приложенията ѝ информация или не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
Не са представени копие от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.
Представената диплома от кандидата не удостоверява изпълнението на изискванията за заемането на длъжността, професионалните области на дейност.
На основание предложение второ от чл.10в, ал.1 от ЗДСл, до участие не се допускат лица, които не са представили необходимите документи и не отговарят на минималните и специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
Председател на конкурсната комисия: ………П…………..
/ Десислава Обретенова /
* публикувано на 31.01.2025 г.; 09:54 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Старши експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „Бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 1 година;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Сигурност и отбрана” - с професионално направление: Национална сигурност, Военно дело.
2. Допълнителни умения и квалификации: добра компютърна грамотност
3. Информация за длъжността:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Противодействие на тероризма, критична инфраструктура и класифицирана информация в сферата на ДС / са свързани с обезпечаване правомощията на Областния управител при провеждане на държавната политика в областта, в сферата на противодействието на тероризма и критичната инфраструктура, съставяне на актове за държавна собственост на имоти, свързани с класифицирана информация, представляваща държавна тайна, или със сигурността и отбраната на страната и поддържане на съотносимите регистри. Преките задължения са свързани с подпомагане фактическите действия по придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта, свързано с отбраната и сигурността на страната, респ. класифицираната информация, в рамките на предоставените на областния управител правомощия, съставяне на актове за държавна собственост на имоти, свързани с класифицираната информация, представляваща държавна тайна или със сигурността и отбраната на страната, изготвяне и поддържане на отделни актови книги и регистри на имоти – държавна собственост, свързани с отбраната и сигурността на страната, класифицирани със съответното ниво по Закона за защита на класифицираната информация и др. относими нормативни актове, изготвяне и поддържане регистър на обектите и системите от критичната инфраструктура за територията на област Видин, поддържане в актуалност досие на всеки един обект/система, част от критичната инфраструктура на територията на област Видин, извършва проверки на обекти и системи от критичната инфраструктура. Подготвя доклади, протоколи, отчети и пр., организиране, разработване и поддържане в актуалност областен план за противодействие на тероризма, подпомагане областния управител в поддържането в готовност на силите и средствата и осигурява участието на ОА Видин в съответствие с Националния план за противодействие на тероризма, Осъществяване взаимодействие между местните и държавни органи на власт по отношение противодействието на тероризма, подпомагане областния управител при осъществяване контрол върху изпълнението на дейностите за противодействие на тероризма в съответствие със законовите му правомощия и други.
4. Минимален размер на основната заплата: 1077 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 31.01.2025г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
21.01.2025г.
* публикувано на 21.01.2025 г.; 09:22 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Главен експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „Бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 2 години;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Социални, стопански и правни науки" - с професионални направления: Право
2. Допълнителни умения и квалификации: юридическа правоспособност, добра компютърна грамотност
3. Информация за длъжността:
Осъществяване на текуща правна помощ, във връзка с функциите на специализираната администрация, които са свързани с обезпечаване правомощията на Областния управител при провеждане на държавната политика в областта, в сферата на осигуряването на правните и фактическите действия по придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта в рамките на предоставените на областния управител правомощия. Преките задължения са свързани с участие в съгласуването на проекти на нормативни актове, отнасящи се до дейността на специализираната администрация, подпомагане директора на специализираната администрация при изготвяне на заповеди, правилници, правила, инструкции и др. актове, осъществяване на административна и юридическа помощ при подготовка на докладни записки, изготвяне на договори и съгласуване на вътрешни устройствени документи, подготвяне и разработване на методологии, методики и механизми в сферите на дейност на специализираната администрация, предоставяне на методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на специализираната администрация, подготвянето отговори на запитвания на физически и юридически лица, изготвяне на експертни анализи и оценки във връзка с осъществяване правомощията на областния управители и подобряване на административното обслужване, изготвяне на отчети и обработване на документи във връзка с дейността на специализираната администрация, подготвяне на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, съгласуване на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, координиране работата по обосноваване на законосъобразността на извършваните действия пред контролни и ревизионни органи и други.
4. Минимален размер на основната заплата: 1077 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 31.01.2025г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
21.01.2025г.
* публикувано на 21.01.2025 г.; 09:16 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Старши експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 1 година;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Социални, стопански и правни науки" - с професионално направление: Право
2. Допълнителни умения и квалификации: юридическа правоспособност, добра компютърна грамотност
3. Информация за длъжността:
Подпомагане директора на специализираната администрация при изготвяне на заповеди, правилници, правила, инструкции и др. актове, осъществяване на административна и юридическа помощ при подготовка на докладни записки, изготвяне на договори и съгласуване на вътрешни устройствени документи, изготвяне на правни анализи, отчети и доклади в областите си на дейност, изготвяне на отчети и обработване на документи във връзка с дейността на специализираната администрация, участие в предоставянето на административни услуги, съобразно разпределението на работа в специализираната администрация, поддържане на регистри и бази данни, свързани с областите си на дейност, подготвяне на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, съгласуване на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, подготовката на документи във връзка с възлагането на поръчки по ЗОП, подготвяне и организиране защитата на интересите на администрацията при неизпълнение на сключени договори и др.
4. Минимален размер на основната заплата: 1077 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 24.01.2025г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
14.01.2025г.
* публикувано на 15.01.2025 г.; 11:42 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Главен експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 2 години;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Технически науки" - с професионални направления: Архитектура, строителство и геодезия, Общо инженерство
2. Допълнителни умения и квалификации: добра компютърна грамотност.
3. Информация за длъжността:
Разработване на експертни анализи и оценки, изготвяне на становища, участване в разработването на проекти на нормативни актове, разработване на методологии, методики и механизми, предоставяне методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на администрацията в областта на строителството и архитектурата (включително устройство на територията), упражняване на контрол по законосъобразността на актовете и действията на органите на местното самоуправление и местната администрация в сферата на строителството, архитектурата, геодезията и съотносимите към тези сфери дейности, участие в дейностите по ефективно стопанисване и управление на държавната собственост на територията на Област Видин. Изготвяне на становища за състоянието на сгради и имоти държавна собственост, предлагане на решения за поддръжка на сгради и имоти държвна собственост, изготвяне на количествени сметки, изготвяне на мотивирани предложения/докладни за необходими финансови средства за поддръжка/ремонт на сгради и имоти – държавна собственост, изготвяне на становища по административни преписки изискващи специализирани знания във връзка с прилагането на нормативните и поднормативните актове, касаещи строителство, извършване на инвеститорски контрол на строителни обекти и дейности, след издадена заповед на областен управител, събиране и комплектоване на административните преписки по реда на ЗУТ, свързани с правомощията и задълженията на областния управител, включително изготвянето на становища по административни преписки предмет на Областния експертен съвет по устройство на територията, подготовка на административните преписки по предоставянето на административните услуги по реда Закона за устройство на територията и др.
4. Минимален размер на основната заплата: 1077 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 24.01.2025г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
14.01.2025г.
* публикувано на 15.01.2025 г.; 11:35 часа
ЗАПОВЕД
№ РД 36-2
Видин, 07.01.2025 г.
На основание чл.32, ал.1 от Закона за администрацията, чл.19, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и протокол с вх. № 2803-17 от 02.01.2025 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „Старши експерт“, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, определена със Заповед № РД 2901-62 от 20.12.2024 г. на Областния управител на област Видин
П Р Е К Р А Т Я В А М:
конкурсната процедура за длъжността „Старши експерт“, Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин, обявена със Заповед № РД-36-9 от 18.12.2024. на Областния управител на област Видин поради непостъпване на нито едно заявление в срока за подаване на документи.
Настоящата заповед да бъде публикувана в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията и да бъде поставена на информационното табло на Областна администрация Видин /партер/от Главен експерт и и.ф. ЧР, дирекция АПОФУС.
Настоящата заповед да бъде публикувана и на интернет страницата на Областна администрация Видин от Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС.
Настоящата заповед да бъде връчена на членовете на назначената със Заповед №-РД 2901-62 от 20.12.2024 г. на Областния управител на област Видин конкурсна комисия и на Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС за сведение и изпълнение.
Контрол по изпълнението на настоящата заповед ще осъществявам лично.
/П/
АНИ АРУТЮНЯН
Областен управител на област Видин
* публикувано на 07.01.2025 г.; 14:39 часа
ЗАПОВЕД
№ РД 36-1
Видин, 07.01.2025 г.
На основание чл.32, ал.1 от Закона за администрацията, чл.19, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и протокол с вх. № 2803-18 от 02.01.2025 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „Главен експерт“, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, определена със Заповед № РД 2901-63 от 20.12.2024 г. на Областния управител на област Видин
П Р Е К Р А Т Я В А М:
конкурсната процедура за длъжността „Главен експерт“, Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин, обявена със Заповед № РД-36-8 от 18.12.2024. на Областния управител на област Видин поради непостъпване на нито едно заявление в срока за подаване на документи.
Настоящата заповед да бъде публикувана в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията и да бъде поставена на информационното табло на Областна администрация Видин /партер/от Главен експерт и и.ф. ЧР, дирекция АПОФУС.
Настоящата заповед да бъде публикувана и на интернет страницата на Областна администрация Видин от Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС.
Настоящата заповед да бъде връчена на членовете на назначената със Заповед №-РД 2901-63 от 20.12.2024 г. на Областния управител на област Видин конкурсна комисия и на Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС за сведение и изпълнение.
Контрол по изпълнението на настоящата заповед ще осъществявам лично.
/П/
АНИ АРУТЮНЯН
Областен управител на област Видин
* публикувано на 07.01.2025 г.; 14:33 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Главен експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „Бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 2 години;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Социални, стопански и правни науки" - с професионални направления: Право
2. Допълнителни умения и квалификации: юридическа правоспособност, добра компютърна грамотност
3. Информация за длъжността:
Осъществяване на текуща правна помощ, във връзка с функциите на специализираната администрация, които са свързани с обезпечаване правомощията на Областния управител при провеждане на държавната политика в областта, в сферата на осигуряването на правните и фактическите действия по придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта в рамките на предоставените на областния управител правомощия. Преките задължения са свързани с участие в съгласуването на проекти на нормативни актове, отнасящи се до дейността на специализираната администрация, подпомагане директора на специализираната администрация при изготвяне на заповеди, правилници, правила, инструкции и др. актове, осъществяване на административна и юридическа помощ при подготовка на докладни записки, изготвяне на договори и съгласуване на вътрешни устройствени документи, подготвяне и разработване на методологии, методики и механизми в сферите на дейност на специализираната администрация, предоставяне на методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на специализираната администрация, подготвянето отговори на запитвания на физически и юридически лица, изготвяне на експертни анализи и оценки във връзка с осъществяване правомощията на областния управители и подобряване на административното обслужване, изготвяне на отчети и обработване на документи във връзка с дейността на специализираната администрация, подготвяне на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, съгласуване на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, координиране работата по обосноваване на законосъобразността на извършваните действия пред контролни и ревизионни органи и други.
4. Минимален размер на основната заплата: 933 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 31.12.2024г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
19.12.2024г.
* публикувано на 19.12.2024 г.; 12:08 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Старши експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „Бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 1 година;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Сигурност и отбрана” - с професионално направление: Национална сигурност, Военно дело.
2. Допълнителни умения и квалификации: добра компютърна грамотност
3. Информация за длъжността:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Противодействие на тероризма, критична инфраструктура и класифицирана информация в сферата на ДС / са свързани с обезпечаване правомощията на Областния управител при провеждане на държавната политика в областта, в сферата на противодействието на тероризма и критичната инфраструктура, съставяне на актове за държавна собственост на имоти, свързани с класифицирана информация, представляваща държавна тайна, или със сигурността и отбраната на страната и поддържане на съотносимите регистри. Преките задължения са свързани с подпомагане фактическите действия по придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта, свързано с отбраната и сигурността на страната, респ. класифицираната информация, в рамките на предоставените на областния управител правомощия, съставяне на актове за държавна собственост на имоти, свързани с класифицираната информация, представляваща държавна тайна или със сигурността и отбраната на страната, изготвяне и поддържане на отделни актови книги и регистри на имоти – държавна собственост, свързани с отбраната и сигурността на страната, класифицирани със съответното ниво по Закона за защита на класифицираната информация и др. относими нормативни актове, изготвяне и поддържане регистър на обектите и системите от критичната инфраструктура за територията на област Видин, поддържане в актуалност досие на всеки един обект/система, част от критичната инфраструктура на територията на област Видин, извършва проверки на обекти и системи от критичната инфраструктура. Подготвя доклади, протоколи, отчети и пр., организиране, разработване и поддържане в актуалност областен план за противодействие на тероризма, подпомагане областния управител в поддържането в готовност на силите и средствата и осигурява участието на ОА Видин в съответствие с Националния план за противодействие на тероризма, Осъществяване взаимодействие между местните и държавни органи на власт по отношение противодействието на тероризма, подпомагане областния управител при осъществяване контрол върху изпълнението на дейностите за противодействие на тероризма в съответствие със законовите му правомощия и други.
4. Минимален размер на основната заплата: 933 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 31.12.2024г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
19.12.2024г.
* публикувано на 19.12.2024 г.; 12:04 часа
ЗАПОВЕД
№ РД36-7
Видин, 18.12.2024 г.
На основание чл.32, ал.1 от Закона за администрацията, чл.19, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и протокол с вх.№ 2803-7819 от 17.12.2024 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „Старши експерт“, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, определена със Заповед № РД 2901-58 от 11.12.2024 г. на Областния управител на област Видин
П Р Е К Р А Т Я В А М:
конкурсната процедура за длъжността „Старши експерт“, Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин, обявена със Заповед № РД-36-5 от 03.12.2024. на Областния управител на област Видин конкурс поради непостъпване на нито едно заявление в срока за подаване на документи.
Настоящата заповед да бъде публикувана в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията и да бъде поставена на информационното табло на Областна администрация Видин /партер/от Главен експерт и и.ф. ЧР, дирекция АПОФУС.
Настоящата заповед да бъде публикувана и на интернет страницата на Областна администрация Видин от Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС.
Контрол по изпълнението на настоящата заповед ще осъществявам лично.
Настоящата заповед да бъде връчена на членовете на назначената със Заповед № РД 2901-58 от 11.12.2024 г. на Областния управител на област Видин конкурсна комисия и на Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС за сведение и изпълнение.
/П/
АНИ АРУТЮНЯН
Областен управител на област Видин
* публикувано на 19.12.2024 г.; 11:45 часа
ЗАПОВЕД
№ РД 36-6
Видин, 18.12.2024 г.
На основание чл.32, ал.1 от Закона за администрацията, чл.19, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и протокол с вх. № 2803-7818 от 17.12.2024 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „Главен експерт“, дирекция АКРРДС в Областна администрация Видин, определена със Заповед № РД 2901-57 от 11.12.2024 г. на Областния управител на област Видин
П Р Е К Р А Т Я В А М:
конкурсната процедура за длъжността „Главен експерт“, Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин, обявена със Заповед № РД-36-4 от 03.12.2024. на Областния управител на област Видин поради непостъпване на нито едно заявление в срока за подаване на документи.
Настоящата заповед да бъде публикувана в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията и да бъде поставена на информационното табло на Областна администрация Видин /партер/от Главен експерт и и.ф. ЧР, дирекция АПОФУС.
Настоящата заповед да бъде публикувана и на интернет страницата на Областна администрация Видин от Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС.
Контрол по изпълнението на настоящата заповед ще осъществявам лично.
Настоящата заповед да бъде връчена на членовете на назначената със Заповед № РД 2901-57 от 11.12.2024 г. на Областния управител на област Видин конкурсна комисия и на Главен експерт и.ф. системен администратор, дирекция АПОФУС за сведение и изпълнение.
/П/
АНИ АРУТЮНЯН
Областен управител на област Видин
* публикувано на 19.12.2024 г.; 11:41 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Старши експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 1 година;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Социални, стопански и правни науки" - с професионално направление: Право
2. Допълнителни умения и квалификации: юридическа правоспособност, добра компютърна грамотност
3. Информация за длъжността:
Подпомагане директора на специализираната администрация при изготвяне на заповеди, правилници, правила, инструкции и др. актове, осъществяване на административна и юридическа помощ при подготовка на докладни записки, изготвяне на договори и съгласуване на вътрешни устройствени документи, изготвяне на правни анализи, отчети и доклади в областите си на дейност, изготвяне на отчети и обработване на документи във връзка с дейността на специализираната администрация, участие в предоставянето на административни услуги, съобразно разпределението на работа в специализираната администрация, поддържане на регистри и бази данни, свързани с областите си на дейност, подготвяне на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, съгласуване на договори, споразумения, анекси, меморандуми, заповеди и други общи и индивидуални административни актове в сферата на дейност на специализираната администрация, подготовката на документи във връзка с възлагането на поръчки по ЗОП, подготвяне и организиране защитата на интересите на администрацията при неизпълнение на сключени договори и др.
4. Минимален размер на основната заплата: 933 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 16.12.2024г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
04.12.2024г.
* публикувано на 04.12.2024 г.; 12:53 часа
О Б Я В Я В А
КОНКУРС ЗА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО
За длъжността: „Главен експерт“
в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Видин
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен „бакалавър“;
1.2. Минимален професионален опит: 2 година;
1.3. Минимален ранг за длъжността: IV младши;
1.4. Вид правоотношение: служебно;
1.5. Област на висше образование:
„Технически науки" - с професионални направления: Архитектура, строителство и геодезия, Общо инженерство
2. Допълнителни умения и квалификации: добра компютърна грамотност.
3. Информация за длъжността:
Разработване на експертни анализи и оценки, изготвяне на становища, участване в разработването на проекти на нормативни актове, разработване на методологии, методики и механизми, предоставяне методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на администрацията в областта на строителството и архитектурата (включително устройство на територията), упражняване на контрол по законосъобразността на актовете и действията на органите на местното самоуправление и местната администрация в сферата на строителството, архитектурата, геодезията и съотносимите към тези сфери дейности, участие в дейностите по ефективно стопанисване и управление на държавната собственост на територията на Област Видин. Изготвяне на становища за състоянието на сгради и имоти държавна собственост, предлагане на решения за поддръжка на сгради и имоти държвна собственост, изготвяне на количествени сметки, изготвяне на мотивирани предложения/докладни за необходими финансови средства за поддръжка/ремонт на сгради и имоти – държавна собственост, изготвяне на становища по административни преписки изискващи специализирани знания във връзка с прилагането на нормативните и поднормативните актове, касаещи строителство, извършване на инвеститорски контрол на строителни обекти и дейности, след издадена заповед на областен управител, събиране и комплектоване на административните преписки по реда на ЗУТ, свързани с правомощията и задълженията на областния управител, включително изготвянето на становища по административни преписки предмет на Областния експертен съвет по устройство на територията, подготовка на административните преписки по предоставянето на административните услуги по реда Закона за устройство на територията и др.
4. Минимален размер на основната заплата: 933 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация Видин.
5. Предимство: Съгласно чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Провеждане на конкурса:
Решаване на тест и интервю.
7. Необходими документи за кандидатстване:
7.1. Писмено заявление по образец приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
7.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
7.3. Декларация за съхранение и обработка на лични данни, съгласно ЗЗЛД;
7.4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, при наличие на такъв;
7.6. Автобиография.
8. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа в Областна администрация Видин, на адрес: гр. Видин, ул. „Дунавска“ №6, „Център за административно обслужване“ /партерен етаж/, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители или по електронен път на e-mail: del_oa@vidin.government.bg, като документите по т.7.1., 7.2. и 7.3. от настоящото обявление следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаването на документите, кандидатите се запознават с длъжностната характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл.).
На информационното табло на Областна администрация - Видин, с адрес: гр. Видин, ул. “Дунавска” №6, както и на Интернет страницата на Областна администрация Видин се поставят: обявата, списъците на допуснатите до конкурса кандидати с датата, часа и мястото на провеждане на конкурса, както и списъците с недопуснатите кандидати и основанията за недопускането им.
Обявата за конкурса се публикува и на Интернет страницата на Административния регистър.
Краен срок за подаване на документите: 16.12.2024г. /включително/.
За допълнителна информация: тел.: 094/ 605 744
гр. Видин
04.12.2024г.
* публикувано на 04.12.2024 г.; 12:46 часа
Комисии и съвети
Документи
Отчети и цели
Публични регистри
Информационни системи
Връзки
Избори